Sponsor olmak için buradan iletişime geçiniz.

Pes 2013 Full İndir



İndirmek için Tıklayın



Pes 2013 Full İndir

Pes 2013 Full İndir - Torrent İndir
KONAMI adlı firmanın yıllarda en sevilen oyunu olan Pro Evolution Soccer (PES) oyununun full sürümü bugün itibari ile çıktı. Futbolda son yıllarda FIFA ile rekabet içine geçen PES gün geçtikçe kendini geliştiriyor ve FIFA'yı yakalamaya çalışıyor. Önceden oynadığımız futbol oyunlarında pek fazla bir heyecan yaşayamıyorduk fakat son sürümlerde oyunun içinde gerçekçilik arttığı için zevkli bir şekilde oynuyoruz. Pes 2012'deki yavaşlama Japon firması KONAMI'yi baya bir sinirlendirmiş olmalı ki, Pes 2013'te arayı kapatmış ve oyunu daha farklı seviyelere taşımışlar. Gün geçtikçe kendini yenileyen ve geliştiren KONAMI Pes 2013 full sürümünü bizlere erken bir tarihte sunarak bu eğlenceyi tatmamızı sağladı. Kombinasyonlar, görüntüler, yeni menüler ve yeni müziklerle gelen Pes 2013 rakiplerini geride bırakmak istiyor. Bakalım bu yıl Pes 2013 beklediğimiz oyunu verdi mi? Oyunun full sürümünü aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.


İndirme Türü : Torrent
Dosya Türü : ISO
Platform : PC
Sürüm : RELOADED
Boyut : 5.78GB
Çıkış Tarihi : 20.09.2012 :)


Pes 2013 Sistem Gereksinimleri
İşletim sistemi: Windows XP/Vista/7
İşlemci: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz veya eşdeğer AMD işlemci
Bellek : 1 GB RAM ve üstü
Ekran kartı : Nvidia Geforce 6300/ATI Radeon x1200/Intel HD3000


İndir ; Pes 2013 Full İndir (Tıkla)Pes 2013 Serial - CD Key ; SHVY-3LE9-TMNH-7K5L-JN73 - E5DW-NHA5-RR9T-DLMH-A6NP - JX3P-2V79-SYH5-Y46F-TC7L





Pes 2013 Full İndir - Torrent İndir
Pes 2013 Full İndir - Torrent İndir
Pes 2013 Full İndir - Torrent İndir


Duyuru: Pes 2013 Crack İndir, Pes 2013 Demo İndir, Pes 2013 Full İndir, PES 2013 Full Rip indir, PES 2013 Gezginler indir, Pes 2013 Oyna, Pes 2013 Oyunu İndir, Pes 2013 Reloaded, PES 2013 Tam Sürüm indir, Pes 2013 Tek Link İndir, Pes 2013 Torrent, Pes 2013 Türkçe Spiker, Pes 2013 Türkçe Yama, Pes 2013 Yükle, Pro Evolution Soccer 2013 İndir, Pes 2013 torrent indir


Paylasmak Güzeldir

Bunlarada göz atalım..

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Teşekkürler, oyunun erken çıkması iyi olmuş. Hemen indiriyorum, paylaşım için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. oof tam da adik kullanımı aştığım zamanda çıktı oyun :( dünden beri indiriyorum yarısı bitti sayılır. net hızım 46 kbs :(

    tek merak ettiğim kombinasyonlar yine değişti mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombinasyonlarda pek değişiklik yok..

      Sil
  3. OYUN HAKKINDAKI YORUMLAR KOTU OLDUGU IÇIN FİFA 13 DEMO İNDİRİYORUM SONRA PES İNDİRECEM :(

    YanıtlaSil
  4. admin kardeş paylaştığın için sağol: inşallah sorunsudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videoyu izleyip yaparsanız, sorunsuz olur.. ben teşekkür ederim.

      Sil
  5. Silinmiş admin bey tekrar yükleyebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torrent sağlam, herhangi bir sorun yok.

      Sil
  6. teşekkürler hocam
    pek iyi yorumlar okumadım pes hakkında ancak indirip deneyeyim bende :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni linkler eklenmiştir..
    Arkadaşlar torrent olanı indirin, onu indirirseniz oyun daha hızlı iner. Googleye torrent ile oyun indirme yazarsanız resimli anlatım çıkar.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir haber bu makale için tşkler uzun zamandan beri beklediğim bir şeydi

    YanıtlaSil
  9. çok tsk ederim hemen indirip kullnacağım eline sağlık ayrıca sitenizi hep takip ediyorum çok yararlı güzel bilgiler var

    YanıtlaSil
  10. İndirdim, kurdum ama oyuna girişte sol alt köşedeki mavi yuvarlak loading ikonu dönüp duruyor ama bir türlü açılmıyor. Neden olabilir, yardımcı olabilecek var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silip, tekrar yüklermisiniz.
      Herhangi bir sorun yok denedim. Bilgisayarından dolayı olabilir.

      Sil
  11. admın crack yapamadım 'bu dosyayı kopyalamak için izn sağlamalısınız'diye bi hata veriyor?

    YanıtlaSil
  12. @Adsız ; bilgisayarı biraz açık bırak yani oyunu.
    Yeni kurulduğundan olabilir.. olmadı tekrar kur.

    YanıtlaSil
  13. @Adsız ; crack konusunu henüz bende bilmiyorum, araştıracağım.

    YanıtlaSil
  14. oyunu ındırdım rar sıfresını solermısn admın?

    YanıtlaSil
  15. kolay gelsin rar şifresi eksik...

    YanıtlaSil
  16. @admin; rar arşivi için şifre nedir acaba

    YanıtlaSil
  17. hocam rar arşivi için şifre nedir acaba

    YanıtlaSil
  18. Rar şifresi ; www.oyun-pazari.net

    YanıtlaSil
  19. maça girerken oyundan atıyor, çözüm nedir?

    YanıtlaSil
  20. nasil indirilir diye resimli bir anlatim yokmu acaba?

    YanıtlaSil
  21. admin çok saol elıne saglık..ındırdım sorunsuz calısıo

    YanıtlaSil
  22. admın wındows 7 ye olmuyor pes nasıl yapabılır yardımcı oçurmusunz

    YanıtlaSil
  23. admin saol da birşey soracam bu oyun sistem gereksinimi minimum filan karşılamıyo videomu sesmi ne bu ikisinden birinin kartından bahsediyo varmı destekliyen bir alternatif yol

    YanıtlaSil
  24. kardeş en baştan yani siteden indirmeden başlasan süper olur video herkez yapar ozaman

    YanıtlaSil
  25. @Şerif selen; o torrent kardeşim, torrentler öyle olur googleye torrent ile oyun indirme yazarsan çıkar.

    YanıtlaSil
  26. teşekkür ederim indirdim kurdum ve oyun açılıyor üstelik düzgün şekilde çalışıyor. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. admin, netload linkleri hata veriyo. ilk 2 partı indirdim ama şuan linkler çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  28. ADMİN öncelikle meğine sağlık oyun sorunsuz çalıyıor. açamayan arkadaşlar indirdikten sonra daemon tools kurun acın dosyayı sonra videyu aynen uygulayın sorunsuz çalışıyor. kardeşim bi sorunum var yalnız. oyuna girdikten sonra online ileri diyosun kendiliğinden id passaword ve ürün kimiği istiyor ne yapabilirm? yardımcı olurmsusn?

    YanıtlaSil
  29. @Adsız; Serial felan girdinmi?, crack yaptınmı.
    Belki ondan olabilir.

    YanıtlaSil
  30. eveT hallettim o sorunu o adımı uygulamadım oyunu kapadıp açtım tekrar orasını gectim. sorun yok şu an tıkır tıkır çalışyıor. yalnız kardeşim oyun kendliğinden kapanyıor arada bir haberin olsun

    YanıtlaSil
  31. @Adsız; oyun yeni çıktı güncellemelerle o sorun gider diye düşünüyorum. ufak tefek hatalar olabilir.

    YanıtlaSil
  32. örneğin şampiyonlar liginee giriyorum maça başlıcam. başlamadan önce takımıma tıklıyorum ve oyun kapanıyor

    YanıtlaSil
  33. teşekkürlet. oyun sorunsuz çalışıyo

    YanıtlaSil
  34. oyunu indiriyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. saol kardeşim Allah razı olsun emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  36. turbobit 3. parta tıklayınca 2. part başlığı altında geliyo. 3. part gelmiyor. 3. parta tıklıyorum bu bölüm geliyo Pes13-Fullindirx.com.part2.rar (2,00 Gb) ilk 2 partı indirdim ama şu 3. parta bi bakarsanız tamamlayacam. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  37. yav kardeşim dalga mı geçiyorsun! bir link koydun 15 part 400 er mb. 2 part indirdik 3. partta linkler öldü bu biiirrr. sonra 3 part halinde koydun sil baştan ona başladık, onun da 2 partını(2gb+2gb=4gb) indirdik son parta geldi onda da sorun oldu bu ikiii. şimdi 6 partlık yeni bi link koymuşsun ne yapmaya çalışıyorsun amaç ne burda...

    YanıtlaSil
  38. @Adsız; linkler ölüyor kırılıyor yeniliyoruz olay bu!

    YanıtlaSil
  39. nasıl yukluyecem amk ben bunu ?

    YanıtlaSil
  40. bnde inmedi admin

    YanıtlaSil
  41. Mert Demirlek3 Ekim 2012 02:25

    admin siteni gezdimde yok içeriklerimi alırken kaynak belirtin içerik çalmayın filan yazmışın.ama daha piyasaya sürüleli 1 ay bile olmayan ve onca emek sarfedilerek yapılmış bu oyunu burada paylaşıyorsun.adilşiğin bu kadarı olamaz.yazıklar olsun size.

    YanıtlaSil
  42. @Mert Demirlek; biz ne paylaştığımızı gayet iyi biliriz, içiniz rahat olsun.

    YanıtlaSil
  43. Mert Demirlek4 Ekim 2012 16:20

    belli çok iyi biliyosun.sen emek hırsızından başka birşey değilsin.neyi biliyosun Allah aşkına bi anlatsana ya ? birsürü insanın emek vererek para harcayarak yaptığı oyunu sen gel piyasaya sürüleli 1 ay bile olmadan illegal bi şekilde paylaş.amma çok biliyosun sen be.emek hırsızısın işte daha neyi savunuyosun

    YanıtlaSil
  44. @Mert Demirlek; daha ne zaman koyduğumu bilmiyorsun, sus konuştukça batıyorsun.

    YanıtlaSil
  45. oyunu indirdim deamon tools kurdum yüklerken program files/Konami/Pro Evolution Soccer 2013/img/dt01.img dosyasında okuma hatası verdi ? çözümü nedir

    YanıtlaSil
  46. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. C:program files/konami/pro evolution soccer 2013/img/dt01.img hatası verdi yüklerken çözümü nedir...

    YanıtlaSil
  48. oyunu indirdim deamon tools kurdum yüklerken program files/Konami/Pro Evolution Soccer 2013/img/dt01.img dosyasında okuma hatası verdi ? çözümü nedir


    YanıtlaSil
  49. Masaüstüne çıkarıp birde öyle deneyin arkadaşlar, böyle birşeyle karşılaşmadık.. araştırıyoruz..

    YanıtlaSil
  50. AYNI HATAYI BENDEDE VERİYO ADMİN YARDIMCI OLURMUSUN

    YanıtlaSil
  51. olmuyor admin Daemon Tools açıp yüklüyorum crack giriyorum yüklerken program files/Konami/Pro Evolution Soccer 2013/img/dt01.img dosyasında okuma hatası veriyor yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  52. bu hatayı K: program files/Konami/Pro Evolution Soccer 2013/img/dt01.img bendede verdi yüklerken admin yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  53. admin videodaki gibi kurdum yükledim pese giriyor ama ekran simsiyah duruyor pesi açmıyor

    YanıtlaSil
  54. arkadaşlar linklerinizi ben premiuma çevirebilirim isterseniz

    YanıtlaSil
  55. Eline koluna sağlık..
    Link sağlam.
    oyuna baktım da oyuncular biraz yavaş galiba 2012 ye göre o dikkatimi çekti.
    yoksa oyuna yeni eklenen arayüzler felan hoş olmuş...

    Denemenizi tafsiye ederim

    YanıtlaSil
  56. Rar'dan çıkartırken Tanımlanamayan arşiv sorunu diyor ????

    YanıtlaSil
  57. ustam ben pcden anlamam benim notebook intel celeron B820 1.70 Ghz sence oynayabilirmiyim bu oyunu ?????

    YanıtlaSil
  58. yapamayanlar sorun sizde gayette güzel çalışıyor.

    YanıtlaSil
  59. AYNEN OYUN SORUNSUZ ÇALISIYOR EMEĞE SAYGI LÜTFEN...

    YanıtlaSil
  60. admin bn de diske yükle felan diyo yardım

    YanıtlaSil
  61. DİKKAT : OYUNU YÜKLEDİM ANCAK OYUNA GİRERKEN SİYAH EKRAN KALIYOR WİNDOWS 7 KULLANIYORUM ACABA NDENİ NEDİR 2 HAFTADIR CÖZEMEDM

    YanıtlaSil
  62. hocam hersey guzel ama kurarken
    pro evolution soccer 2013 img dt06. img okuma hatası veriyor ne yaptıysam olmadı
    yardımcı olursanuz sevınırım gercı yazan cok olmus ama yardım eden pek olmamıs
    yine hersey için sagol

    YanıtlaSil
  63. kardeşim bu soruna çözüm bulsan pese giriyom daha sonra mavi çark dönüyor neden acaba admin sana sesleniyorum bu sorunu bulmada sizin siteden ayrılmyaacağım şimdiden tşk

    YanıtlaSil
  64. dt01.img hatası alıyorum bende, dt01.img dosyasını sonradan tek indirdim ama yine aynı sorun ./ yardım lütfen

    YanıtlaSil
  65. KİMSE KÖTÜ YORUM ATIP KİRLETMESİN BURALARI BEN İNDİRDİM SORUNSUZ OYNUYORUM ŞUAN FENERE 3 GOL ATTIM HATTA :D TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  66. valla oyunu indirdim sorunsuz çok güzel tuşları da gayet ellerimizin çabucak erişebileceği yerlerde 1 dk kada tuşları öğrendim paylaşım için sağolun

    YanıtlaSil
  67. indirdim süpersin kardeşim eline sağlık.

    YanıtlaSil
  68. linkler çalışmıyor silinmiş dosyalar

    YanıtlaSil
  69. çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler admin birde oyun orjinalmi güncellemesini yapıcamda ?

    YanıtlaSil
  70. bağlaştırıcı etkilenemiyor yetki hatası dıyor yardımcı olabılırmısı???

    YanıtlaSil
  71. bağlaştırıcı eklenemıyor yetersiz yetki hatası sorun verıyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  72. nasıl indircez admin yardım edebilir misin

    YanıtlaSil
  73. nasıl indircez admin yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  74. Oyun sadece online oynayamıyoruz dimi? :)

    YanıtlaSil
  75. kurulum videosunu izlerken çalan müzik çok iyi kim söylüyor acaba çok beğendim.:))

    YanıtlaSil
  76. OYUNA BAŞLA DEDİĞİMDE OYUN CD/DVD İSTİYO BİZDE CD/DVD YOK NAPCAZ BU KONUDA

    YanıtlaSil
  77. kardeş çok saol söyledikerinin hepsnin uyguladım çokta güzel oldu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. Çok yoğun istek üzerine çok yoğun çalışan konamı firması bir tarihe daha imza atmıştır güzel oyun şuan pc'de kurulu :F

    YanıtlaSil
  79. Admin indirdim süper oynuyorum da bu orji cd dimi

    YanıtlaSil
  80. süper abi indirdim oynuyorumda bu orjimi

    YanıtlaSil
  81. eyvallah bilader bal gibi çalışıyo ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  82. Beyler bendede aynı hatayı werdı fakat bır cozum gelıstırdım kendı cabalarımca denemızını tavsıye ederım 7 zıp yardımıyla dosyaları dısarı cıkarttım normal autorun dan kurmyı denedım ve oldu suan oynuyorum

    YanıtlaSil
  83. admın torrent ne demek ya

    YanıtlaSil
  84. admin kardeşim ben oyunu indirdim tam kurarken sağ tıklayıp birlikte aç diyo orda daemon tools lite tıkladım ama bende hata verdi
    kalıp dosyası yerleştirilemedi. kalıp dosyasına erişilemiyor yazıyor yardımcı ol nolur bu arada emklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  85. admin emeklerine sağlk ama ben indirdim sonra dosyaya sağ tıklayıp birlikte aç dedim sonra daemon tools lite yazısına tıkladım hata verdi
    kalıp dosyası yerleştirilemedi. kalıp dosyasına erişilemiyor
    diye bir hata bir bilgin varmı lütfen söyle :)

    YanıtlaSil
  86. Emegınıze saglık bu sıte baskaları gıbı cıkarcı deıl çok tesekkur edrım ayrıca oyun da sorunusuz calısıyor :)

    YanıtlaSil
  87. ADMİN NİYE BUKARDAR UZUN İİNDİRİYOR BU 1 GÜNDÜR BEKLİYORUM İNDİRECEK DİYE

    YanıtlaSil
  88. la bu oyun nasıl ındırılıyor bılıyormusunuz

    YanıtlaSil
  89. Yanlış anlaşılmasın bilgilendirmek için yazıyorum...

    İndiremeyenler için,"http://www.utorrent.com/intl/tr/downloads/complete/os/win" bu adresteki u-torrent programını indirip kursun.
    Sonra da yukarıdaki "TIKLA" ya tıklasın. İndirmeye başlar.

    Ayrıca ben oyunu indirdim. Hızlı iniyor. Kurdum oyun sorunsuz çalışıyor. İçinde yardımcı dosyalar da mevcuttur. İyi oyunlar.
    Kusurum olduysa affola..

    YanıtlaSil
  90. Serial bozuk her halde benim bulduğum serial :

    V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

    YanıtlaSil
  91. download ettikten sonra upload damı ediyo .indirdiğim dosyayı cd ye yazın diyo yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğiniz dosyayı açtıktan sonra, deamon tools aracılığı ile kuracaksınız.

      Sil
  92. İNDİRDİM CRACK YAPAMIYORUM NEDEN AÇILMIOR.

    YanıtlaSil
  93. BEN indirdim de videoyu vaptım olmadı admin
    Daemon tools indirdim olmadı olmadı

    YanıtlaSil
  94. admin daemon tools olmuyor ben aynı videodaki gibi yaptım ama olmadı

    YanıtlaSil
  95. No disc inserted hatası veriyor ne yapacağım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Googleden pes 2013 crack dosyasını indirip, denermisiniz tekrar.

      Sil
  96. İndiremeyenler için,"http://www.utorrent.com/intl/tr/downloads/complete/os/win" bu adresteki u-torrent programını indirip kursun.
    Sonra da yukarıdaki "TIKLA" ya tıklasın. İndirmeye başlar.

    YanıtlaSil
  97. yardım isteyenler siteye gelsin http://www.oyunbahcesi.org

    YanıtlaSil
  98. AMD Sempron(tm)processor LE-1250 2.20 GHz
    1,75 GB RAM
    512 MB EKRAN KARTI
    NVDİA GeForce 8100/ nForce 720a

    KALDIRIRMI BİLGİSAYARIM

    YanıtlaSil
  99. AMD İŞLEMCİ LE-1250 2.20GHz
    1.75 GB RAM
    512 MB EKRAN KARTI
    NVIDİA GeForce 8100/ nForce 720a
    PC Kaldırırmı ???

    YanıtlaSil
  100. çok uzun sürüyor yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5.78 GB Boyutu var, netinizin hızına göre değişebiliyor.

      Sil
  101. Bu Oyunun Donma Yapmasındaki sebeplerden birininde crack olduğu ilk çıkan cracklerin sorunlu olduğuna dair bir duyum almıştım Nekadar doğru acaba

    YanıtlaSil
  102. admin oyun indiriliyo uyku moduna alacam çünkü okula gidecem indirme işlemi devam eder mi

    YanıtlaSil
  103. error 1309 diyor bi videoda izledim dataya atıyor dosyaları ama bende data yok ne yapmalıyyım ?

    YanıtlaSil
  104. bu pc den de bu internet hızından da bıktım artık dün akşamdan beri (15 saat) indiremedim daha yaaa

    YanıtlaSil
  105. retry hatası veriyorr

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.



Kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz! | Altyapı: Blogger | Tema:

idm seri numarası - facebook abone arttırma hilesi - facebook durum beğendirme hilesi 2014 - dr.driving altın ve para hilesi indir - minecraft indir
Friv - instagram takipçi satın al