Sponsor olmak için buradan iletişime geçiniz.
8/27/2014
Yorum Yok
Genel
Yunus Emre

Johnny Sins – Gelin Olmuş Gidiyorsun

Fotoğrafçılıkla geçimini sağlayan Johnny'nin hayatı ilk aşkının düğün fotoğrafını çekme göreviyle değişecektir. Johnny bu durumun üstünden gelmek için önce farklı ilişkileri sonra da farklı işleri denemeye karar verir ama yaşadığı başarısızlıklar sonrası pes etmeye karar verir.

Johnny Sins – Gelin Olmuş Gidiyorsun
Söz-Müzik: Cengiz Kurtoğlu
Oyuncular (sahne sırasına göre): Jenni Lee, Katie St. Ives, Isis Love, Johnny Sins



8/26/2014
Yorum Yok
Programlar
Yunus Emre

İnternet Download Manager 6.19 Build 8 Türkçe Full indir

İnternet Download Manager 6.19 Build 8 Türkçe Full indir
Arkadaşlar merhaba an itibariyle İnternet Download Manager 6.19 build 8 full diğer adıyla idm 6.19 build 8 full versiyonu çıkmıştır. İnternet download manager firması bu aralar sık sık sürüm güncellemeye

Yorum Yok
Genel
Yunus Emre

İdm Fake Serial Hatası Çözümü

Arkadaşlar merhaba bugünlerde bazı arkadaşlarımız sürekli bu hatadan dolayı yorumlar bırakıyor. İnternet Download Manager Serial Hatası yani İdm Fake Serial Hatası Çözümü için bir program bulduk.

8/21/2014
Yorum Yok
Oyunlar
Yunus Emre

Batak indir (ihaleli) - Batak Kart Oyunu indir

Batak indir (ihaleli) -  Batak Kart Oyunu indir
Batak indir (ihaleli) -  Batak Kart Oyunu indir
Batak aslında öğrenmesi çok kolay bir oyun fakat çoğu insan bilmediği için bilmeyenlerin öğrenmesi biraz zor oluyor. Sizler de bilmiyorsanız biraz araştırıp internet sayesinde öğrenebilirsiniz.
Bugün sizler ile paylaştığım batak oyunu ihaleli. İhaleli Batak İndir nasıl oluyor derseniz oyuna başlamadan önce seçtiğimiz rakam kim ihalede daha yüksek rakam söylerse o kazanır ve koz'u o belirler fakat söylediği sayı kadar topluyamazsa ihaleyi kaybeder ve batar diğerleri 1 tane alsa bile işin içinden yırtar. Eğer hiç alamamışsa ihaledeki kadar sayı düşülür puanından.

İndirdiğiniz bu batak oyunu dosyasının içinde "Msvbvm50.dll" isimli bir dosya var "bu nedir?" diye şaşırmayın bazı kullanıcıların bilgisayarında eksik olan bir dll'dir bu yüzden size dll hatası verir oyun. Tek yapmanız gereken, oyunu kurduktan sonra "C:\Program Files\Batak4" klasörüne Msvbvm50.dll dosyasını kopyalamanızdır.
Batak (İhaleli) Kart Oyunu Tam Sürüm İndir

 batak indir

Aramalar : batak , batak 4.0 , batak ihaleli son sürüm indir , batak indir oyna , batak kahvehane oyunu , batak kart oyunu indir , batak oyna , batak son sürüm indir , ihaleli , ihaleli batak indir

Yorum Yok
Oyunlar
Yunus Emre

Okey indir - Okey Full indir

Okey indir - Okey Full indir
Okey indir - Okey Full indir
Bir çok sosyal ağ ismi verilen website'lerinde oynuyabileceğiniz bir oyun Okey fakat oradaki kötü insanların saçma sapan sohbetlerinden sıkılan ve bilgisayara karşı oynamak isteyenler için okey oyununu sizler ile paylaşıyorum. 
Oyunda 106 tane taş vardır. Bu taşlar 1'den 13'e kadar numaralandırılmış bir şekilde sıralanmıştır. Oyunda dört taş rengi vardır bunlar Sarı, Mavi, Kırmızı ve Siyah fakat bunlar değişebilir. Her aynı renk sayıdan ikişer tane vardır.
Okey çok zevkli bir oyundur zaten Türkiyede milli oyun kabul edilen okey'i bilmeyen yoktur. Sizde indirip bilgisayarınızda oynamak istiyorsanız aşağıdaki indir butonuna basarak indirebilirsiniz.

Okey Oyunu Tam Sürüm Versiyosunu İndir

 okey indir

Aramalar :  okey full indir , okey indir , okey kahve oyunu indir , okey oyna , okey son sürüm indir , okey taş oyunu indir , Oyun İndir

Yorum Yok
Programlar
Yunus Emre

Fraps Full Sürüm İndir - Video Çekme Programı İndir

Fraps Full Sürüm İndir - Video Çekme Programı İndir

Neredeyse tüm oyuncuların kullandığı fraps oyun içinde video ve görüntü yakalayabilmemiz için tasarlanmış bir program. Aynı zamanda oynadığımız oyunun fps



Kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz! | Altyapı: Blogger | Tema:

idm seri numarası - facebook abone arttırma hilesi - facebook durum beğendirme hilesi 2014 - dr.driving altın ve para hilesi indir - minecraft indir
Friv - instagram takipçi satın al